Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A4 B8 Limousine

Olo, 11 lat temu
Silnik 1.8 TFSI 160KM 118kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 75 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Audi A4 B8 Limousine 1.8 TFSI 160KM 118kW 2008-2011 - Oceń swoje auto
3,62
14% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Dynamika i wyciszenie wnętrza
4,0
Całokształt
Mała limuzyna o sportowych aspiracjach. Fantastyczne osiągi i rewelacyjne prowadzenie. Jakość montażu, materiałów bardzo wysoka. W codziennym użytkowaniu przeszkadza trochę... ciasnota
Wrażenia
5,0
Silnik
Osiągi rewelacyjne, przyspieszenia i elastyczność są super. Spalanie bardzo rozsądne.
5,0
Skrzynia biegów
świetnie zestpopniowana skrzynia, łatwe przełączanie biegów, wzorowa praca!
5,0
Układ jezdny
Trzymanie śię drogi świetne, zawieszenie ciche, sprężyste o dobrze dobranej sile tłumienia. Niby przedni napęd ale przyczepność bez zarzutu, minimalna skłonność do nadsterowności - bardzo łatwa do opanowania.
Komfort
1,0
Widoczność
Widoczność jak z niemieckiego BUNKRA! To chyba najsłabszy punkt auta. Siedzi się bardzo nisko, powierzchnia szyb bocznych jest mała, tylna jest mała i zasłonięta zagłówkami. Lusterka są małe - za małe!
3,0
Ergonomia
Generalnie wszystkie przełączniki są logiczne i w zasięgu ręki i są bardzo dobrze wykończone i oznakowane. Schowki są małe i nie mieszczą wszystkich \"przydasi\". Podłokietnik jest regulowany. Fotele (standardowe)jak dla mnie są za wąskie i trudno jest dosięgnąć pokręteł regulacji (ciasno)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa bardzo efektywnie i precyzyjnie. Świetna funkcja rozmrażania szyb przód/tył. Brakuje trochę nawiewów na tył.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Generalnie jest dość klaustrofobicznie, auto otacza cię ciasno z każdej strony, nawet dach jest tuż tuż nad głową. Wsiadanie i wysiadanie jest niewygodne, fotele usytuowane bardzo nisko, otwory drzwi są małe zarówno z przodu jak i tyłu. Ilość miejsca z tyłu tylko wystarczająca. Za to bagażnik jest bardzo pojemny
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest najlepsze jakie znam. Silnika nie słychać w ogóle, szumy powietrza minimalne dopiero od ponad 150 km/h. Można się cieszyć wspaniałym systemem audio bez ogranizczeń
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny przeglądów w ASO - przegląd po 60tys + tarcze klocki przód - 4000 PLN horror! Ceny oryginalnych części - horror! Dużo taniej a równie dobrze jest w prywatnych wyspecjalizowanych serwisach.
3,0
Stosunek jakość/cena
No cóż - dynamika, osiągi i prowadzenie - generalnie sportowe aspiracje warte są swojej ceny. Aspekt użytkowy tego auta - chyba nie. Passat 1.8T jest bardziej praktyczny no ale nie daje takiej frajdy z jazdy...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zaciął się zamek tylnych drzwi( wymiana) zaciął się zamek blokady wlewu paliwa (wymiana). Lakier zaskakująco niskiej jakości, bardzo łatwo ulega zarysowaniom a jest oryginalny od nowości!
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Filtr paliwa jest... w baku! Trudna wymiana. Zacinał się potencjometr w układzie dolotowym + obluzowała się plastikowa przepustnica - kontrolki sygnalizowały problem - do poważnej awarii nie doszło ale wymiana elementów była kosztowna

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 TFSI 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A4 B8 Limousine