Auto dobre, doskonałe na w miarę równe drogi, sztywne, świetne w zakrętach, na dziury odradzam, można połamać kręgosłup. Coś za coś.
Wrażenia
5,0
Silnik
Najbardziej jestem zadowolony z silnika i systemu audio. Mam wersję manualną, przemieszczam się 50/50 miasto trasa. Średnie spalanie kształtuje się ok 7.2 wedle komputera. 170 KM na lekkie auto czuć doskonale, po tuningu 220 KM WOW ! dopiero robi wrażenie, 1300 kg na 220 KM, wiele dobrych aut na światłach zdziwiło się ! Po tuningu pali w zależności od nogi, w mieście 10 litrów ściągnie, ale to od świateł do świateł. Świetny silnik do tunigowania, prosty i mało rzeczy do popsucia. Silnika nie słychać praktycznie wcale.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów jest typowo męska, dla kobiet odradzam, wymaga trochę siły do wachlowania.
5,0
Układ jezdny
Auto jeździ jak po szynach, sztywne zawieszenie, świetne trzymanie w łukach, miałem 235 założyłem 245 i trochę nosi na koleinach.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez uwag.
5,0
Ergonomia
Idealnie wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko schładza się i nagrzewa. W zimę dosłownie moment i mam gorąco w aucie. Benzyna na zimę to bajka,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To jest auto dla dwóch dorosłych i dwójka dzieci, na rodzinę 5 osobową zdecydowanie za małe.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie super, dopiero po 150 robi się trochę głośniej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie żadnych kosztów nie miałem, serwis w ASO 1200 zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Powiedzmy że kółka robią swoje, ale auto trochę za drogie nowe w stosunku do ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych napraw na razie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TFSI 170KM 125kW
[l/100km]