Silnik
: Silnik lepszy i cichszy od A6 C6 z 2005 roku o tej samej pojemności. Komfort też lepszy. Wszystko lepsze :). SUPER jakość wykonania. Czuć, że to auto klasy premium
5,0
Całokształt
Wyśmienity samochód o zgrabnych wymiarach z bardzo proporcjonalnym designem no i z super nowoczesnym silnikiem V6TDI, który zadziwia zwinnością, kulturą pracy oraz cichą pracą. Jednocześnie super niepozorny wóz który wygrywa praktycznie z każdym autem podczas prób przyśpieszania. Nie mam z tyłu oznaczenia silnika co potęguje zdziwienie u wielu kierowców.
Wrażenia
5,0
Silnik
CICHY, BARDZO DYNAMICZNY - 6,0 s do 100km/h. Uzyskałem max 254 km/h. Czego chcieć więcej. Płynnie oddaje moc bez żadnych szarpnięć
5,0
Skrzynia biegów
daje 4,5. Brakuje 7 biegu głównie dla poprawy spalania na autostradzie. Biegi zmienia bardzo płynnie i szybko. "Prawie" jak DSG.
5,0
Układ jezdny
Prowadzenie wyśmienite. Bardzo precyzyjny układ kierowniczy. Wersja nie utwardzana powoduje że jest bardzo komfortowo. Wybiera nierówności w niezauważalny sposób. Super układ quattro.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę jak w samochodzie sportowym. Widać wszysto ale jest wrażenie jakby widok na szosę z przodu był najważniejszy.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu. Lepiej niż w A6. Wszystko proste i intuicyjne. Bardzo dobra jakość środka. Super czarna podsufitka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doskonale. Najszybciej nagrzewające się auto jakie miałem do tej pory
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca w środku jest wystarczająco. Zdecydowanie większy od A4 C7. Nieznacznie mniejszy od A6 C6
5,0
Wyciszenie
Bardzo cichy. Bardzo przyjemny dźwięk silnika. Nie słychać odgłosu diesla! Wyciszenie lepsze od S klasy CDI i od BMW 530 D.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie nie wiem ile będzie kosztował serwis bo interwał nie został osiągnięty. Zakładam, że nie mało w szczególności w ASO. Nic się nie psuje. Koszt opon z felgami 245/40/18 - 4000 zł. Spalanie po mieście od 8 do 11 l w zależności od ruchu i dynamiki jazdy. Na trasie można uzyskać 6,5 ale trochę jest to męczące wiedząc że ma się tyle kucy. Realnie 8 przy dynamicznej jeździe poza miastem.
3,0
Stosunek jakość/cena
w konfiguratorze audi wycena tego audi wyszła 291 tyś zł. Za taką kasę auto nie warte swoich pieniędzy. Tym bardziej że nie ma głupiego tempomatu czy elektrycznych foteli nie mówiąc już o bluetooth. Ale po trzech latach 80 tys za takie auto to prawdziwa okazja.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak do tej pory brak usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDI 240KM 177kW
[l/100km]