Karoseria
: świetne materiały wykończeniowe i jakość spasowania oraz własności jezdne
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik rewelacja, poniżej 7s do setki i 500 Nm momentu robi swoje na drodze, fajne dla ucha brzmienie V6
4,0
Skrzynia biegów
automat 6-biegowy tiptronic , nie jest to bezstopniowy multitronic, ale zmiany biegów ledwo wyczuwalne i bez szarpania; zmiana biegów manetkami przy kierownicy- coś pieknego!
5,0
Układ jezdny
stały napęd na 4 koła, w trudnych warunkach na drodze auto jedzie jak po szynach
prowadzenie w zakrętach wzorowe
Komfort
5,0
Widoczność
dla mnie doskonała; wszystkie lusterka są duże i przyciemniane automatycznie, z tyłu również bezproblemowo (kombi), czujniki cofania z wyciszeniem audi
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, obsługa intuicyjna bez instrukcji (nawet system MMI); jakby się czepaić , to może brak 1 małego schowka pod panelem klimy na drobiazgi i za mały schowek na okulary
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima trójstrefowa i tryb auto działają bez zarzutu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu bezproblemowo, z tyłu za mało miejsca na nogi, jeżeli z przodu siedzi wysoki kierowca. Siedzenia ogólnie są nisko położone, co stanowić może mały problem dla wysokich kierowców przy wsiadaniu i wysiadaniu
5,0
Wyciszenie
nic nie słychać (tylko szum powietrza) niezależnie od prędkości,przyjemny pomruk V6 przy wyższych obrotach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na dystansie 6 tys. km w cyklu mieszanym ok. 8,5 diesla l/100 km. Przy tej mocy, automacie i 4x4 - dobry wynik
4,0
Stosunek jakość/cena
wysoka cena, zbliża auto cenowo do większej A6
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDI 240KM 177kW
[l/100km]