Przeniesienie napędu
: Naped quattro pomaga wyjsc z groznych sytuacji czy to na mokrej czy na zasniezonej nawierzchni.
4,0
Całokształt
Bardzo dobry samochod, dobre materialy wykonczeniowe, wysoka jakosc, system MMI fukcjonalky szczegolnie w polaczeniu z nawigacja i wyjsciem na IPhona - latwy w obsludze. Piekna linia choc trzeba uwazac na przedni wystajacy zderzak.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczna i dynamiczna jednostka napedowa.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjnie wchodzace biegi.
5,0
Układ jezdny
quattro - kazdy kto raz sprawdzi naped na cztery kola nie bedzie szukal samochodow przednio lub tylnio napedowych:)
Komfort
4,0
Widoczność
Duze lusterka boczne oraz masywne slupki ograniczaja widocznosc.
3,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu tym badrdziej jezeli posiadasz kierownice multimedialna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wygodnie natomiast z tylu troche mniej miejsca no ale to nie A6
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre wyciszenie halas dociera dopiero powyzej 200 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przejechalem tym modelem 200 tys. i srednie spalanie moge okreslic w trybie mieszanym na 7,5 litra. miasto 8 , spokojna trasa 6,5 ( predkosc srednia 100 km /h ) natomiast pelna petarda na autobanie to 9 litrow.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak na samochod za prawie 200 klockow to lepszy bylby 3.0 TDI
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niezamykajaca sie klapka od spryskiwaczy swiatel mijania
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na przestrzeni 200 tys. km oprocz regularnego servisu awarii ulegl czujnik sprzegla
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 170KM 125kW
[l/100km]