Skrzynia biegów w tym modelu to dramat o którym nic nie mówią. Nawet audi wie( są filmiki instruktażowe) że gniazda łożysk półosi w skrzyni się wyrabiają i po 100-160tys. km trzeba montować "zestaw naprawczy" a brak takiego zabiegu doprowadza do wymiany skrzyni biegów lub jej obudowy co jest kolosalnym wydatkiem.
3,0
Układ jezdny
Auto niby twarde i ze sportowym charakterem ale w zakrętach prowadzi się niepewnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Autko wygodne i przestrzenne.
4,0
Ergonomia
Spalanie bardzo niskie jednak koszty napraw powalają.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Szwankują zamki
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W przeciągu krótkiego czasu wymieniłem sprzęgło, napinacz paska, sprzęgło alternatora, EGR, regenerowałem skrzynię biegów i wymieniłem zamek pasażera.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 143KM 105kW
[l/100km]