Silnik
: To najgorsze co może być w tym samochodzie konkurencja ma dużo mniej uciążliwe silniki zwłaszcza wysokoprężne
4,0
Całokształt
Silniki to porażka tych aut , czy to TDI czy TFSI
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik to padaka, komputer sprytnie zaniża spalanie, które w zeczywistosci wynosi o przynajmmiej 0.5 l więcej , wycierający się "imbus na pompie olejowej, opiłkujaca pompka paliwa, która mnie kosztowała wraz z czyszczeniem układu oraz regeneracja wtryskiwaczy, pompy wysokiego ciśnienia i kupno nowej pompki blisko 5 tys
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia oki , niemal czuć że sama chce zmieniać te biegi
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko oki
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niby auto sporych rozmiarów i miejsca dla kierowcy dużo to z tyłu wypada już nieco gorzej a o tym symbolicznym bagażniku to już nie wspomnę
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogie części, silnik 2.0 TDI to koszmar, drogi w utrzymaniu.
Rzeczy które wymieniłem : dwumas ze sprzęgłem, pompa cr, wtryski, pompa paliwa, imbus na pompie olejowej oraz EGR
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość wykonania jest na wysokim poziomie ale silniki dla dla tej jednostki to poprostu porażka teoretycznie mniejsze jednostki silnikowe powinny być tańsze w utrzymaniu w praktyce (pomijając paliwo) taniej wychodzi jazda większymi pojemnosciami
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Padają silniczki od centralnego, przez co po zamknięciu drzwi z pilota po otwarciu
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie jest to samochód bez awaryjny, volkswagen już dawno pozbył się etykiety bez awaryjnych aut silniki które teraz produkuje to kosztowne dno taniej wychodzi jazda stereotypowym BMW czy Alfą czy nawet Renault które mają dużo lepsze silniki zwłaszcza diesla
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW
[l/100km]