SKRZYNIA PRZECIĘTNA , LEPIEJ CHODZIŁA W AUDI B5/ WADA FABRYCZNA LUZ ŁOŻYSKA PÓŁOSI SKRZYNI NAWET PRZY 50 000 PRZEBIEGU NALEŻY WKLEIĆ ŁOŻYSKO NA KLEJ NOWA OBUDOWA I JEST OK, /
5,0
Układ jezdny
UKŁAD JEZDNY DOŚĆ KOMFORTOWY, SŁYSZAŁEM ZE WYTRZYMUJE DO 250 TYŚ KM NA NASZYCH POLSKICH DROGACH, DOPIERO OK 200 TYŚ PADAJA PIERWSZE ELEMENTY ZAW. TZ, ŁĄCZNIKI STABILIZATORÓW ETC/ U MNIE PO PRZEBIEGU 175 TYŚ BRAK LUZU/
Komfort
4,0
Widoczność
PO ZA SZEROKIMI BOCZNYMI SŁUPKAMI OK
4,0
Ergonomia
Ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
SZYBKO SIĘ NAGRZEWA NAWET PRZY TEM. UJEMNYCH
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
PRZY WZROŚCIE 186 OK
3,0
Wyciszenie
PRZY PRĘDKOŚCIACH AUTOSTRADOWYCH SZUM OD STRONY KIEROWCY NA WYSOKOŚCI SZYBY
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W normie
4,0
Stosunek jakość/cena
NIE TRACI SZYBKO NA WARTOŚCI
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
PO ZA WADA FABRYCZNA ŁOŻYSKA PÓŁOSI RESZTA W NORMIE
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 120KM 88kW
[l/100km]