Karoseria
: Oryginalny lakier perłowy tak cienki, że byle cienka gałązka rysuje go do podkładu..
Układ elektryczny
2,0
Całokształt
Audi to szajs. Kupiłem samochód z 2010 roku z wadą konstrukcyjną silnika, która była znana praktycznie po pierwszym roku funkcjonowania silnika. Szanująca się firma dokonałaby gruntownych napraw jeszcze w okresie gwarancyjnym lub później w ramach akcji serwisowej. A, tak bujaj się sam kliencie. To pokazuje solidność firmy.
Wrażenia
1,0
Silnik
silnik bierze 2l/1000km! DO wymiany tłoki, na nowe z pierścieniami olejowymi, a przy okazji regeneracja turbiny i katalizatora z uwagi na olej w obiegu. W sumie bardzo kosztowna naprawa..
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie trochę potrwa zanim pojazd się nagrzeje.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogło by być trochę lepiej, z uwagi na zwartą konstrukcję modelu miejsca jest trochę maławo. Model porównuję się do VW Passata, a moim zdaniem powinno się go porównywać do VW Golfa co najwyżej.. Z resztą przy Skodzie Octavii, też słabiutko wypada.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Praktycznie nie odczuwalne..
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana tłoków na nowe z niewadliwymi pierścieniami, cały niezbędny osprzęt do tego od korbowodów po uszczelki, przy okazji rozrząd. Panowie w ASO informują, że po ściągnięciu rozrządu nie można założyć starego łańcucha, choćby był w idealnym stanie. Także naprawa w 5 letnim samochodzie może wynieść prawie 30 tyś zł..
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TFSI 160KM 118kW
[l/100km]