DROBNA KOREKTA NAPĘDU Z POWODU BRAKU MOŻLIWOŚCI WYBORU NAPĘDU QUATTRO JAKI MAM W MOJEJ WERSJI.
5,0
Skrzynia biegów
PRACUJE BEZ ZARZUTU.
5,0
Układ jezdny
NICZYM PO SZYNACH. TEST NA WYSPIE HVAR WYPADŁ ZNAKOMICIE.
Komfort
4,0
Widoczność
NA 4+
4,0
Ergonomia
NA 4+
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
BEZ UWAG
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
WZGLĘDEM PASSATA B6 PRZESTRZEŃ NA NOGI PASAŻERÓW MNIEJSZA, ALE W MOIM PRZYPADKU DLA 3-OSOBOWEJ RODZINY Z ROCZNYM DZIECKIEM NIE MA TO ZNACZENIA :)
5,0
Wyciszenie
NA BIEGU JAŁOWYM DOSŁOWNIE WCALE NIE SŁYCHAĆ SILNIKA W KABINIE. DOPIERO PRZY OSTRYM PRZYSPIESZENIU SŁYCHAĆ GO I BRZMIENIE JEST BARDZO BARDZO PRZYJEMNE O ZACIĘCIU SPORTOWYM.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
POMIMO ZWRACANIA UWAGI NA ŚREDNIE SPALANIE W TRAKCIE JAZDY KORZYSTAM Z MOŻLIWOŚCI TEGO SILNIKA I ŚREDNIA TO OK. 10 LITRÓW.
4,0
Stosunek jakość/cena
DROGI ALE ZA JAKOŚĆ TRZEBA ZAPŁACIĆ :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
DOTYCHCZAS NIEZAWODNY. WYKUPIŁEM DODATKOWE 2 LATA GWARANCJI CZYLI RAZEM 4 I W RAZIE W....:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
DOTYCHCZAS NIEZAWODNY. WYKUPIŁEM DODATKOWE 2 LATA GWARANCJI CZYLI RAZEM 4 I W RAZIE W....:)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TFSI 170KM 125kW
[l/100km]