Dobre osiągi jeśli ktoś lubi na światłach być 1 to to jest ten silnik!
4,0
Skrzynia biegów
Jedyne zastrzeżenie mam do czasu jaki skrzynia potrzebuje na zmianę biegu po wciśnięciu przez nas gazu. Zawsze jednak pozostaje alternatywa i ręczna skrzynia w kierownica ukryta w łopatkach
5,0
Układ jezdny
PO PROSTU QUATTRO!!! NIC DODAĆ NIC UJĄĆ.
Komfort
5,0
Widoczność
Generalnie ok
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mały problem z parowaniem szyby przedniej a jeśli zaczyna parować na maxa a kierowca włączy wentylator to czupryna wygląda jak w kabriolecie!!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mało miejsca dla pasażera z tyłu. Ktoś o wzroście 180 ma duży kłopot zmieścić się w drugim rzędzie.
5,0
Wyciszenie
tylko jak wciśniesz gaz do podłogi z pod maski słychać miły dźwięk rozpędzanych koników!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Masakra w korkach spala 12,4L.Na trasie zachowuje się poprawnie jeśli się właśnie nie spieszysz i trzymasz zapędy na wodzy spalanie do osiągnięcia na poziomie 8 L. Cykl mieszany trochę miasta trochę trasy zamyka się w 10 L/100
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie mam uwag
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ubytek OLEJU!!! nieznaczny ale się zwiększa - OBSERWUJĘ!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TFSI 211KM 155kW
[l/100km]