Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A4 B8 Allroad quattro Facelifting

Lukas, 8 lat temu
Silnik 2.0 TFSI 211KM 155kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 90 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Audi A4 B8 Allroad quattro Facelifting 2.0 TFSI 211KM 155kW 2012-2013 - Oceń swoje auto
3,69
12% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
4,0
Całokształt
Auto sprawuje się dobrze, pomimo intensywnej eksploatacji nie najgorzej wytrzymuje stan naszych dróg. W ciągu roku eksploatacji pomiędzy 70 a 90 tys zdarzyło się kilka drobnych awarii: konieczność wymiany łożyska, przewodu gumowego w silniku itp. Nie zawiodło również w całkiem trudnym terenie - kilka cm zapasu w zawieszeniu oraz napęd 4x4 potwierdziły swoją przydatność.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wysoka kultura pracy, zbiera się praktycznie od zera. Faktem jest że przejada duże ilości oleju, generalnie ma dużą normę na olej zgodnie z instrukcją. Może, gdybym miał wybierać jeszcze raz poszukałbym silnika z trochę większą mocą.
4,0
Skrzynia biegów
Przy standardowej jeździe pracuje niemal aksamitnie, niezauważalnie. Przy ostrzejszej jeździe zdarzyło jej się kilka razy pogubić przy gwałtownych redukcjach, trzeba uważać przy bardzo dynamicznym wyprzedzaniu.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny, bardzo dokładny. W porównaniu do standardowej wersji, przy szybko pokonywanych zakrętach czuć kilka centymetrów wyżej położony środek ciężkości.
Komfort
3,0
Widoczność
Z przodu niezła, z tyłu sytuację ratuje kamerka.
4,0
Ergonomia
Brakuje dodatkowego uchwytu na napoje dla pasażera. Schowek na okulary za mały, nie wchodzą okulary przeciwsłoneczne ;/
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy nastawieniu wentylacji na automatyczny tryb można zmarznąć w stopy - dziwna sprawa. Kwestia ręcznego wyregulowania podziału nawiewów.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, z tyły za mało miejsca. Roczne dziecko w foteliku niszczy butami oparcia przednich foteli.
3,0
Wyciszenie
Jedyny minus - skrzypienie szklanego dachu. Panowie w serwisie powiedzieli że jest to typowa usterka, ale podobno jest i tak lepiej niż w VW, bo tam dodatkowo często ten przybytek cieknie ;). Nie polecam panoramy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty spalania psują humor, przy dynamiczniej jeździe w mieście wciąga spokojnie 14-15l/100 km, w trasie przy spokojnej jeździe min. 10l, przy dynamicznej 12l/100 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Poza spalaniem i skrzypiącym dachem auto bez większych zastrzeżeń. Ps. dach nie trzeszczy jak jest otwarty;)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciągu roku przejechałem 20 tys. km, wymieniłem odmę, łożysko, pompę wody i czujnik poziomu pływu do spryskiwaczy. Biorąc pod uwagę intensywność, dynamikę użytkowania nie jest źle.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
90 tys - wymieniona pompa wody

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TFSI 211KM 155kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Audi A4 B8

Liczba wpisów: 29

Audi A4 B8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Audi A4 B8 Allroad quattro Facelifting