Jedyny zarzut to wyraźna \"turbo-dziura\", ale po przekroczeniu 1700obr/min silnik pracuje znakomicie. Moc, moment bez zarzutu. Silnik bardzo ekonomiczny. Zużycie oleju silnikowego jak na razie około 1L/15tys.km
5,0
Skrzynia biegów
Działa precyzyjnie, bez zacięć. Prowadzenie dźwigni intuicyjne. Denerwujące jest wciskanie dźwigni przy wstecznym, wolę bo wygodniejsze np. podnoszenie pierścienia.
5,0
Układ jezdny
To jest S-Line więc obniżony o 2cm w porównaniu ze standardem, po zakrętach prowadzi się znakomicie. Wrażenie ogromnego zaufania, żadnych niepewnych zachowań pomimo często nierównych nawierzchni. Minus zawieszenie trochę twarde jak na mój wiek :)
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Minusy to wspomniane wciskanie dźwigni biegów. Auto wyposażone w adapter do telefonu a mimo to w kierownicy brak obsługi telefonu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę głośno przy dużych obrotach ale auto szybko się nagrzewa i wentyluje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Średnio ale to już kwestia wielkości auta.
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być lepsze, np. po autostradzie do 140km/godz jest dobrze. Powyżej tej prędkości wiesz dlaczego są produkowane A6 i A8
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bez zarzutu. Małe spalanie i przeglądy Long Live co 30tys.km
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Coś brzęczało w lewych drzwiach. Po wizycie w serwisie zapanowała cisza.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem jeszcze żadnych problemów.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI PD 140KM 103kW
[l/100km]