Silnik elastyczny i bez większych problemów. Wymieniony zawór sterujący turbiny przy 112 000 km.
4,0
Skrzynia biegów
Multitronic - "zamula" trochę możliwości silnika, ale odpłaca się komfortem. Naprawiany sterownik skrzyni (nie czytał biegu wstecznego po rozgrzaniu).
4,0
Układ jezdny
Dosyć pewny i komfortowy.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Jak to w Audi - wszystko intuicyjne i bez wpadek.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu, klima dwustrefowa, podgrzewania przedniej i tylnej szyby nie problemów i szybko.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na ten segment przeciętnie, szczególnie z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Do 140 km/h słychać tylko opony :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dosyć drogo, ale na rynku masa zamienników i używek.
3,0
Stosunek jakość/cena
Kilka wpadek niestety się zdarzyło - przekładnia naprawiana !trzykrotnie!, sterownik skrzyni raz, jedna cewka zapłonowa strzeliła na autostradzie (dwie kolejne wymienione później na akcji serwisowej), króciec układu chłodzenia wymieniony przy 55 000 km itp. itd.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jw. plus uszkodzone drzwi schowka przed pasażerem, usterka zamykania klapy bagażnika przy ujemnych temperaturach, problem z elektryką (zamykanie drzwi pasażera z przodu za pomocą centralnego zamka).
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niestety konieczna była wymiana sterownika silnika oraz pompy paliwa!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TFSI 200KM 147kW
[l/100km]