Silnik
: Świetnie wykorzystane konie mechaniczne i moment obrotowy. Po modyfikacji na 190 koni odpycha się znacznie lepiej przy nie zmienionym spalaniu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Czujnik położenia wału
Inne
: Droga oryginalna pompa paliwa padła po 9 latach
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Sama skrzynia działa świetnie i ma długie przełożenia, ale na trasy przydałby się szósty bieg.
4,0
Układ jezdny
Układ kierowniczy pomimo wielu testów w warsztatach nie jest zbyt precyzyjny.
Komfort
4,0
Widoczność
Na kołach 16 komfort był idealny, ale po zmianie na 18 jest dużo gorzej.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Jak na dość stary samochód wyciszenie jest obłędne.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na LPG nie waha się tak bardzo jak na benzynie (tam było poniżej 7 trasa, 12 miasto). Tu średnia 10-14 l jest stale.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 163KM 120kW
[l/100km]