Silnik 1.8T MPI 163 KM (235Nm). - mocny i bezproblemowy (nie to co dzisiejsze silniki na bezpośrednim wtrysku). Od ponad 2 lat ma podniesioną moc do 193 KM (304 Nm) i tak sobie cyka cały czas.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Od 5 lat auto jeździ po Polskich drogach z oryginalnym zawieszeniem - w tym czasie zrobiłem 83 tyś. km po Polsce. 5 lat i żadnego remontu zawieszenia.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przez 5 lat użytkowania tego auta poza własnymi modyfikacjami (CAR-Audio, CAR-PC, własne wyciszenie) wymieniam tylko oleje, filtry, żarówki od DRL'i. Do wymiany były jeszcze tarcze i klocki z przodu oraz tył a także komplet poduszek pod silnik i skrzynie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 163KM 120kW
[l/100km]