Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A4 B7 Avant

Tyc_jan, 11 lat temu
Silnik 3.0 V6 TDI CR 204KM 150kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 232 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Audi A4 B7 Avant 3.0 V6 TDI CR 204KM 150kW 2004-2006 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Oprócz mocy silnika, który jest na chipie, to napęd Quattro nie ma sobie równych ( no może Subaru i to wszystko ) nie ważne czy lato, czy zima, stajez na czerwonym, zapala się zielone, a Ty lecisz i na nic nie patrzysz, nie widzisz różnicy. Ale jak wyłączysz ESP to frajda jest nieziemska
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : po około 7 latach należy zadbać o nadkola i wszelaką rdzę, bo niestety po tym czasie widać małe ogniska
Układ hamulcowy : nie oszczędzaj na hamulcach, przy tej masie i mocy możesz się nieźle przejechać. Pamietaj to co rozpędzisz, Zawsze musisz zachamować !!!
5,0
Całokształt
Kolejnie moje auto ? ... Audi 3.0 tdi Quattro na dobrym chipie
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik rewelacja, ale należy dbać o niego, co 15 tyś km wymiana oleju 5W30 i filtrów obowiązkowo! Zanim zgasisz autko poczekaj 2-5 minut na postoju, niech się ostudzi, a turbo będzie się odwdzięczać! Nie lej do baku byle czego, zalecam Shell, oraz Shell V-Power Diesel Nitro+, będziesz zadowolony z osiągów i żywotności wtryskiwaczy! Silnik bardzo dobrze sprawdza się w przypadku chipów, jest wytrzymały.
5,0
Skrzynia biegów
Tiptronik działa jak młot pneumatyczny, szczególnie przy mocnej regukcji ( z 6 biegu na 3 ) i trochę szarpnie, da się odczuć, ale zaleta jest taka że, żeby zepsuć młot to nie wiem co musiałbyś robić :) W przypadku chipowania pamietaj że Tiptronik wytrzymuje max 550Nm
5,0
Układ jezdny
Nie wiem co tu oznaca układ jezdny, ale jeśli chodzi o reakcję ruchu kierownicy do zmiany toru jazdy, to są dynamiczniejsze auta ( kwestia przyzwyczajenia ) ale Servotronic zasługuje na 5 z + gdy przyśpieszasz wszystko się usztywnia. Jeśli chodzi o napęd, to tylko QUATTRO
Komfort
5,0
Widoczność
do przedniej szyby należy się przyzwyczaić, szczególnie na słupkach, ponieważ dość dziwnie jest sprofilowana, ale zauważyłem jedną rzecz, jak przyśpieszasz i jedziesz szybko wtedy dostrzegasz tych krzywizn zalety, wszystko poto aby wrażenie zwężania drogi było zminimalizowane. Końcówki lusterek bocznych również są zniekształcone, abyś miał większą widoczność
5,0
Ergonomia
w środku troche ciasno, patrząc na jakie gabaryty posiada auto, ale to juz kwestia gustu, mi osobiście się podoba, wszystko pod ręką, a kierowca czuje że prowadzi prawdziwy wóz, a nie dyliżans gdzie do przedniej szyby masz metr :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
z tego ta marka słynie, co prawda system Webasto ( jeśli masz ) działa średnio, ale powiedzmy sobie szczerze żyjemy w Polsce, a nie na Laponi gdzie było by to niezbędne, ogrzewanie i wentylacja super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kwestia tego kto jaki ma wzrost i mase, pakiet koszykarzy tu wygodnie nie przewieziesz, ale rodzinę 4 osobową z dobrym bagażem napewno dasz radę. i Weź pod uwagę że masz rodzinne auto o sportowym Męskim zacięciu! W końcu Quattro to legenda.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie? jak w bajce! Ale jest jeden szkopuł, a mianowicie, jak depniesz to słychać przepiękny odgłosz wyjącej V6, gdzie dzwięk radia milknie i zostaje daaalllleeekkkoo w ttyylleeee
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3.0 v6 z napędem Quattro ile to pali? Otóż porównaj spalanie do 2.0tdi 140-150Km, a sam zobaczysz że za motor 3.0 i napęd Quattro który jest nieoceniony dopłacisz średnio 1,5 litra ON na 100Km
5,0
Stosunek jakość/cena
Kto tutaj zadał takie zagadnienie? Jakość do ceny?... ...Jakość jest nie oceniona. Mocno polecam
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niestety Audi słynie z drobiazgów, byle co zaczyna się od 100zł, ale porównaj to do wartości pojazdu, czy kiedyś jak posiadałeś malucha za 3000 zł nie kupowałeś części za 100zł ? I porównaj teraz to 100 zł do 45000 zł. Znasz już odpowiedź ?
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy tym silniku brak poważniejszych usterek, DPF da znać przy ok 200-250 tyś Km ( najlepiej go od razu usunąć ). W tym samym czasie spodziewaj się usterki Sterownika ( nastawnika ) Turbosprężarki, dbaj o paliwo i nie będzie problemu z wtryskiwaczami. Nic więcej się nie dzieje, te silniki dużo znoszą, nawet natrętnych kierowców

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 TDI CR 204KM 150kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Audi A4 B7 Avant 3.0 V6 TDI CR 204KM 150kW
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Audi A4 B7 Avant