irytujący jest mały zbiornik na płyn do spryskiwaczy. Dla porównania mam w firmie Doblo, do którego wchodzi 2x więcej. Jakość wykonania bardzo dobra,
Wrażenia
4,0
Silnik
niezniszczalna poprawiona jednostka jeśli chodzi o opory toczenia w głowicy i zaworach
2,0
Skrzynia biegów
multitronic to nie jest najlepszy pomysł. fakt faktem-zmiany biegów prawie niewyczuwalne, ale jest wg mnie ubytek mocy.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dosyć długo łapie temperaturę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Generalnie automat bardzo ogranicza możliwości tego silnika(nie wspominając o fabrycznie zablokowanej pompie paliwa). Spalanie w trasie jakie zanotowałem to okolo 12 litrów na 100km, dodam, że poruszam się wyłącznie po Niemczech, a z 200 rzadko kiedy schodzę. W mieście przy oszczędnej jeździe ilość potrzebnego ON na 100km utrzymuję się w granicach 8.5l. Minusem mojej a4 jest to, że dosyć wolno się napędza od rzędu 160km/h, ale może to wina 19". Ogólnie mam przebieg 300k i nie miałem poważnej usterki usterki, jedynie wymiany. Tak czy siak paliwko to ona lubi-jak na 2.5v6
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
padają żarówki-co chwila jakaś.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
u mnie brak, jedynie wymiany tj rozrzad olej itd itp
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 163KM 120kW
[l/100km]