Przeniesienie napędu
: napęd Quattro jest super to naprawdę jedyna wspaniała i niezawodna rzecz w tym aucie , oczywiście w moim przypadku
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Turbosprężarka-Pompo wtryskiwacze - Głowica
4,0
Całokształt
Ogólnie jestem zadowolony z samochodu chociaż jakość podzespołów nie jest już najwyższej klasy i te duże i kosztowne awarie Turbo + Pompo-wtryskiwacze + Głowica to są bardzo kosztowe awarie idące w dziesiątki tysięcy złotych
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest generalnie ok chociaż czuje się ze moc nie jest wykorzystana właściwie tzn auto ma potencjał ale jest trochę leniwe .
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bez zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
Jeżdżę Audi A4 Quattro i tylko dla tego napędu kupiłem ten samochodny . Napęd 4x4 spisuje się rewelacyjnie a szczególnie w zimie odczuwa się jego zalety.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Ergonomia jest poprawna chociaż muszą powiedzieć ze fotele sportowe ( mam auto w wersji wyposażenia S)mimo tego ze ustawiają się w wielu płaszczyznach nie mogę uzyskać optymalnej pozycji kierowcy i po kilku godzinach jazdy tzn 2-3 trudno znaleźć sobie miejsce za kierownica . Ala możne to tylko mój problem
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiew powietrza jest głośny
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tylu dla pasażerów jest trochę mało miejsca
4,0
Wyciszenie
Przy dużych prędkościach tzn od 140 wzwyż zaczyna się robić trochę głośno w aucie .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli się jeździ oszczędnie to wtedy spalanie w trasie jest na poziomie 7-8 L/100 km . Ale przy dynamicznej jeździe i dużych prędkościach wzrasta od razu do 10-11 Litrów na 100 km albo nawet powyżej tej wartości .
3,0
Stosunek jakość/cena
To był drogi samochód jak go kupowałem a jakość nie odpowiada cenie niestety
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Generalnie w moim samochodzie nie było drobnych usterek albo ich nie pamiętam
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeżdżę Audi A4 od nowości i starałem się używać ten samochód bardzo rozsądnie żeby służy mi jak najdłużej tym bardziej ze leasing został podpisany na 5 lat. Przejechałem do dzisiaj tj 18-12-2012 rok 105 000 km czyli w sumie niezbyt wiele a w aucie wymieniłem już następujące części :
Turbosprężarka po około 25 000 km mimo ze bardzo przestrzegałem zasad używania turbosprężarki .
Pompo-wtryskiwacze wymieniłem do dzisiaj już 3 szt a w tym roku wymieniłem miedzy lipcem a grudniem już 2 szt , został do wymiany jeszcze jeden .
Głowica do wymiany pękniecie podobno jest to ukryta wady tych silników 2,0 TDI .
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI PD 170KM 125kW
[l/100km]