Przeniesienie napędu
: Lubię jeździć tego typu automatem- po co machać tym lewarkiem, jak skrzynia automatyczna tak zmienia biegi, że nawet tego nie zauważasz!
5,0
Całokształt
Auto w automatycznej skrzyni, nie wiem czemu nie można wybrać AUTOMATU! Przyjemnie się jeździ, auto dynamiczne, pewne w prowadzeniu. Wszystkie gadżety umilają użytkowanie. Ważne jest to, że auto jest dobrze złożone- wchodzisz i mówisz no nie trzeszczy, nie odstaje auto mierzące wyżej niż rywale.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik ładnie chodzi skrzynia również. Kupiłem z wtryskami boscha i najprostszy silnik BKP, ładnie chodzi, elektronika nie sprawia problemów! Bardzo dynamiczne i ciche, lubię jak auto przyspiesza na każdym biegu w każdych obrotach! Wymiana systematyczna oleju i szanowanie silnika raczej się opłaca, sądzę że warto kupić zadbany egzemplarz. Jeśli ktoś wymieniał oleje jak należy i wszystkie filtry to powinno się to odwdzięczyć!
5,0
Skrzynia biegów
JA MAM AUTOMAT 7 BIEGOWY! Auto sprawdzone, jest to skrzynia na 7 lamelach- podobno pewniejsza! Chodzi tutaj o wysoki moment obrotowy, który ta skrzynia musi przenieść na koła! Więcej lamel to mniejsze obciążenie! Ja zrobiłem 10 tysięcy i nie sprawia problemów! A jazda no bajka, zero szarpnięć. Chcesz wyprzedzić- gaz do dechy i pędzi jak szalony, tylko widać na obrotomierzu wzrost obrotów. BARDZO ISTOTNE JEST BY ZMIENIAĆ OLEJ CO OKOŁO 60 TYSIĘCY. Kupując to auto dzwoniłem do wielu mechaników od skrzyń. Zgodnie wszyscy przyznawali, że jeśli dbasz w multitronicu o wymiany oleju to skrzynia działa, ewentualnie sterownik siada, ale regeneracja to koszt 800zł. Sama skrzynia jest ok, ale jak dbasz tak masz! Nie jest to skrzynia dla sportowców!
4,0
Układ jezdny
Pewny, stabilny, dosyć sztywny! Dla mnie zawieszenie odrobinę za twarde, czuć nierówności. Ale jest komfortowo, można pędzić i czuć, że auto się klei do drogi!
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność do przodu jak w każdym aucie :-), ale do tyłu raczej słabo, czujniki parkowania ratują sytuacje :-)
4,0
Ergonomia
Ergonomia wszystkich przycisków, raczej intuicyjnie!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ja mam auto 21 stopni od roku, resztą zajmuje się komputer, fotele podgrzewane rewelacyjna sprawa!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca nie ma za wiele! Ani z przodu, ani z tyłu! Auto wygląda na duże, ale jest mocno zabudowane i sprawia to, że wewnątrz wygodnie jadą 4 osoby!
4,0
Wyciszenie
Dosyć szerokie opony szumią, jest to słyszalne. Wiatru i wyższych prędkości nie odczuwam. Jest dobrze!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupując najtańsze zamienniki można kupować tanio, chcąc dobrej jakości zamienników trzeba czasami wydać więcej. ASO- TRAGEDIA. Auto za 30 tysięcy, więc i części oleje trochę kosztują. Ważne, że wszystko dostaniesz- od koloru do wyboru. A jak będziesz dbał auto nie straci na wartości i wszystko się zwróci!
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest tanie, audi nie było i nie będzie tanie! Właśnie dlatego, wsiadasz i czujesz, że to właśnie jest audi. Sąsiad zazdrości :-), niektórych rzeczy nie kupisz..., ale audi można!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawieszenie- trzeba uważać i nie przesadzać z szarżowaniem po dziurach
Ja nic więcej nie zauważyłem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI PD 140KM 103kW
[l/100km]