Limuzyna w odchudzonej wersji. Auto szybko mi się znudziło. To taki VW Passat z napędem na 4 koła i kilkoma bajerami. Zmienia się tylko znaczek na masce. QUATTRO faktycznie robi robotę. Spalanie 2.5 TDI na zjadliwym poziomie. Trasa około 8l w mieście jakieś 2-3 więcej. Wymiana rozrządu około 2000zł.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Wygodne siedzenia. Brak podestu na lewą nogę - inne auta w niższej klasie mają. Brak samościemniającego się lusterka wstecznego, to kolejny minus. Nie licząc ww usterek to spoko.
4,0
Ergonomia
Umiejscowienie ręcznego pod podłokietnikiem to bardzo "specyficzne" rozwiązanie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W normie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w A4'ce - z tyłu trochę mało miejsca na osoby dorosłe ale nie jest źle.
4,0
Wyciszenie
W normie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niektóre cześć bardzo drogie np. rozrząd lub wachacze. Poza tym spoko. Duża dostępność.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak komuś nie zależy na znaczku można kupić doposożanego VW z napędem Syncro zdecydowanie taniej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Schowek pasażera z przodu to jakiś dramat. Jeśli nie jest zepsuty to cud nad Wisłą.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie mam wiedzy na ten temat.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 180KM 132kW
[l/100km]