Silnik jest wyposażony w łańcuch rozrządu, który ponoć jest wieczny i nie trzeba go wymieniać. niestety przy 250k km rozsypal się powodując poważną usterke silnika. Naprawa nieopłacalna. D tego czasu padał wiele innych części, sonda lamba, czujni nox, regularnie cewki zapłonowe i wiele innych. Awaryjny silnik
2,0
Skrzynia biegów
Akurat ten mode wyposażony jest w skrzynie typu multitronic. Prze ok 100k padł komputer zapłaciłem 4 tysiące za nowy, przy 220k padł po raz 2gi.
4,0
Układ jezdny
Wahacze stukaja normalna w każdym samochodzie w tym sa aluminowe cena jest wyższa
Koszty napraw niestety wysokie, np wymiana paska rozrządu przez to że sillnik jest przeniesiony bliżej zderzak wymusz jego zdjęcie. jednocześnie demontarz chlodnic, klimatyzacji etc.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tak jak pisałem skrzynia biegów mechanizm rozrządu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 FSI 150KM 110kW
[l/100km]