Silnik
: Na prawdę mnie zaskoczył - słyszałem i słyszę dużo złego, jednak tak na prawdę jest świetny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: podpora wału
Karoseria
: korozja
4,0
Całokształt
To bardzo fajne auto jednak ma parę mankamentów. Zachęca dźwięk silnika, jego dynamika i do tego nie tak duże spalanie. Quattro to dodatkowy atut, jednak potrafi przyprawić spory ból głowy. Najważniejsze to kupić zadbany, sprawdzony egzemplarz.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wystarczy dbać o silnik tak jak należy, nie oszczędzać (a potrafi być drogo) i wtedy jest na prawdę wspaniały.
5,0
Skrzynia biegów
Brak jakichkolwiek zastrzeżeń.
4,0
Układ jezdny
Jest wspaniały, auto prowadzi się niewiarygodnie dobrze i pewnie, w połączeniu z Quattro daje sporo frajdy. Jeden minus za fatalnie rozwiązany wał napędowy - mowa o zespolonej podporze wału.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jak to w kombi bez kamerek :)
5,0
Ergonomia
Brak zastrzeżeń.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwu-strefowa klimatyzacja, bardzo efektywna. Brakuje jednak nawiewu w tunelu środkowym na tył.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca, oraz pasażer usiądą na prawdę bardzo wygodnie. Natomiast osoby siedzące z tyłu mogą mieć z tym problem. Bagażnik spory - narty wejdą bez problemu.
5,0
Wyciszenie
Jak na auto w tym wieku i za takie pieniądze jest na prawdę dobrze. Grunt to mieć dobrą opone
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jeśli chodzi o utrzymanie nie należy do najtańszych, ale wydaje mi się że ktoś kto chodź by przy obecnych cenach paliwa decyduje się na tego typu auto na pewno nie liczy, że koszt serwisu będzie taki jak w Matizie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wybierając to auto polecam oglądać egzemplarze z górnej strefy cenowej. Wydając 20-22 tys. możemy liczyć na zakup ładnego, zadbanego, dobrze wyposażonego samochodu. Wg mnie ta cena ma się świetnie do tego, co auto oferuje.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Stosunkowo auto jest bardzo dobrze wykonane - przez czas użytkowania go do drobnych usterek mogę zaliczyć jedynie przetarte przełączniki, przetarła się mata grzewcza fotela na łączeniu, oraz wyrobił się i poluzował napinacz paska klinowego. Do tego jakaś tam korozja.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeśli coś się popsuje to jest drogo - 'wielowahacze', podpora wału, hydropopychacze z wałkami rozrządu, dwumas, pompa wtryskowa. Nawet sama wymiana rozrządu to 2-2,5 tys. Po prostu trzeba o to auto dbać!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 180KM 132kW
[l/100km]