bardzo fajny dynamiczny, elastyczny nie klekocze jak 1,9 choć jest trochę głośny.
4,0
Skrzynia biegów
multitronik-wbrew powszechnej opinii bardzo dobra skrzynia wystarczy reguralny serwis, praktycznie nie czujemy zmiany biegów.
4,0
Układ jezdny
dobre,neutralne prowadzene, zawieszenie bardziej komfortowe niż w BMW czy Hondzie.
Komfort
4,0
Widoczność
brak uwag
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, wszystko uporządkowane jak to u Niemca.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak uwag.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająca nie odbiega od konkurencji z tego samego przedziału.
4,0
Wyciszenie
brak uwag
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie na akceptowalnym poziomie zależy także od stylu jazdy na pewno większe niż w aucie z kultowym silnikiem 1,9 ale osiągi mówią same za siebie. Miasto (korki) 10-11, trasa średnia prędkość 140 ok 8l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
jakośc musi kosztować, nie jest to focus
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na przestrzenie 300 tyś km, brak poważnych usterek jedynie serwis i wymiany elementów które się zużywają (paki, filtry, oleje, klocki raz zawieszenie przód)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 163KM 120kW
[l/100km]