Silnik
: Wycieki oleju z pod miski nie pomaga uszczelnianie.
Przeniesienie napędu
: Napęd quatro a przeguby przód po 106tys km do wymiany.
Zawieszenie
: Notorycznie wahacze
2,0
Całokształt
Nie za tą cenę.
Wrażenia
1,0
Silnik
W zimę ursus jest cichszy zanim się rozgrzeje tragedia o elastyczności nie ma mowy.
3,0
Skrzynia biegów
Trzeba często wymieniać olej. Przesadzisz z okresem między wymianami i skrzynia do remontu.
1,0
Układ jezdny
Ceny części - tragedia. Na polskich drogach co chwila coś do roboty.
Komfort
2,0
Widoczność
Żadna rewelacja.
3,0
Ergonomia
Tu może być
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Najgorsza zima.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto nie jest amerykańskim krążownikiem więc i miejsca jest tyle o ile.
1,0
Wyciszenie
Zima i zimny silnik - wtedy od razu wiadomo że to nie benzynka.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2.5 TDI miasto przy tiptroniku do 14 litrów trasa około 8,5. Ceny przeglądów tragedia - rozrząd nawet do 4tys zł. Ceny częci zawieszenia w orginale - samobójstwo. Zamienniki zmienia się trzy razy częściej.
1,0
Stosunek jakość/cena
Dużo do dołożenia a ceny zakupu nowych i używek wysokie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do detali nie można się czepiać.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik - wycieki z pod miski prawie każdy, wycieki wokół wężyków przelewowych przy wtryskach pękające wałki rozrządu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 163KM 120kW
[l/100km]