Auto nudne... sorki poprawne do bólu. Leje paliwo ,zmieniam części eksploatacyjne i jeżdżę dalej. Na parkingu problem, które moje :-).
W trasie super, na krętych drogach super + śnieg REWELACJA :-).
Wrażenia
5,0
Silnik
Przejechane ponad 330 tysięcy, auto w zimie odpala bez problemu, spala trochę oleju na 15 tysięcy, nic nie kopci.
4,0
Skrzynia biegów
6 biegów... w trasie rewelacja, chodzą jak mają chodzić :-) czyli bezproblemowo.
5,0
Układ jezdny
W porównaniu do ośki jednak jest różnica na +. W zakrętach czuje się trochę masę, ale zawieszenie + napęd naprawdę daje poczucie bezpieczeństwa.
Komfort
5,0
Widoczność
W kombi... rewelacja.
5,0
Ergonomia
Jak to w grupie vag. Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj jestem w szoku. W zimie nagrzewa się naprawdę szybko jak na diesla. Podgrzewane fotele robią swoje (polecam). Wentylacje ułatwia szyberdach (polecam). Klimatronik dwustrefowy szybko i sprawnie chłodzi lub nagrzewa auto.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 184cm wzrostu. Przód rewelacja. Z tyłu za mną też usiądę :-) bez większego trudu.
3,0
Wyciszenie
Jak na tą klasę... szału nie ma. U mnie głośniej jest przy 2 tys. obrotów niż przy 3 :-). Ale to chyba tylko u mnie tak jest. Ale u znajomego też szału nie ma.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części ze średniej półki w cenach akceptowalnych, wreszcie klasa premium. Jak na razie nic się psuje, więc też ciężko zweryfikować.
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena A4 B6 Quattro - jakość bdb. Ceny droższe średnio o 5 tys. od ośki. W porównaniu z bmw 330 xd tańsze audi.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pierdółki czyli żarówki i nic poza tym.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie nic.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI quattro 130KM 96kW
[l/100km]