Ponad czasowy wygląd, silnik któty nawet po 13 latach nie zostaje w tyle za uwczesnymi autami pod wzglendem osiągow, spalania i komfortu jazdy . Jeśli chodzi o awaryjnśc, to jedne z ostatnich audi które mogą jeżdzić wiecznie. Prosta mechanika ułatwia codzienną ekspluatacje. Irytować mogą niekture elementy wnętrza : mięka, gumowana farba na przyciskach klimatronika, klawiszacz otwierania szyb, uchwytu na kubek,wizytownika pokrętła włącznika świateł. Łatwo ją uszkodzić na przykład paznokciem i w ogule szybko się wyciera pogarszając wygląd kokpitu. Wyłamujący się zawias schowka pasażera z powodu za dużego oporu powodowanego przez siłowniczek.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zaskakująco dynamiczny nawet jeśli ma seryjną moc. Przyspiesenie wgniata w fotel. Poprostu duży potężny nie zniszczalny niemiecki silnik. Jak dlamnie ma miły dźwięk. Chetnie zrywa się do wyprzedzania, przaktycznie natychmiastowa reakcja na gaz, mało odczuwalna turbo dziura. Bardzo elastyczny, i ekonomiczny silnik. Prawdopodobnie najlepszy silnik na świecie. Ale wszystko ma swoje granice. Jeśli trafi wam się egzemplarz z jakimś kosmicznym przebiegiem , nie podzielicie mojej opini.
5,0
Skrzynia biegów
Mechanizm pracuje wystarczająco precyzyjnie. Przełożenia dobrane idealnie do mocy. Mój egzemplaż jest wyposażony w pięcio biegowy manual , nie odczuwam braku szustki.
5,0
Układ jezdny
Super trzyma się w zakrętach, mieszkam na mazurach i jest to dlamnie ważny parametr. wielowachacz z tyłu i z przodu. Zrobiłem ok 46 tyś km i nic jeszce nie wymieniałem.
Komfort
5,0
Widoczność
Zawieszenie nie za twarde i nie za miękkie, nawet po dużym przebiegu ,podruży nie zakłucają żadne trzaski i inne takie. Super wygodne fotele. Widoczność? To już zależy od wzroku kierowcy.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest, działa.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń z przodu wystarczająca ale z tyłu raczej słabo. Nie jest więcej miejsca niż np. oplu astrze 2
5,0
Wyciszenie
Słychać tylko cichy pomruk silnika.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto ma swoje lata i to i owo trzeba wymienić, a części są drogie. Sama wymiana paska rozrzondu to 1500 zł, z powodu trudnego dostępu. Auto raczej dla pasjonatów marki.
3,0
Stosunek jakość/cena
Wszystko super, tylko te wnętrze... W takim ałcie niektóre żeczy nie poeinny się zdażyć.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie działające el. szyby ( poprawa połączeń), czujnik otwarcia drzwi kierowcy ( konieczna wymiana zamka), pęknięty zawias schowka, podświetlenie nawiewów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI PD 131KM 96kW
[l/100km]