Karoseria
: ładna linia, pakiet chrom, czarny lakier, dobrej jakości skóra. Długo będzie zewnętrznie atrakcyjne.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: po 220000 problemy z głowicą
Karoseria
: skrzypienie klapy bagażnika w kombi oraz problemy z elektrycznym zamkiem
Inne
: beznadziejny, łuszczący się plaskit na klawiszach
3,0
Całokształt
to mje I i chyba ostatnie Audi pomimo posiadania modelu z full wyposażeniem. Spodziewałem się czegoś lepszego po tej marce. Poza prestiżem jaki ma wśród Polaków to żadna rewelacja.
Wrażenia
4,0
Silnik
trochę za głośny, ale przy dynamicznej jeździe daje to fajny efekt mruczenia, oszczędny, lubi dobre paliwo.
4,0
Skrzynia biegów
problemy z I biegiem
4,0
Układ jezdny
twardy, sztywny, w porównaniu z francuzami wypada słabo, ale dzięki tym wadom świetnie się prowadzi. Nie nadaje się na polskie beznadziejne drogi, koszmarnie drogie w naprawach, gdyby niue to dałbym 5.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
trzerba się przyzwyczajić do obsługi panela sterującego. Dużo przycisków na jednej przrestrzeni.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie bez rewelscji. Nie najlepiej rozwiązany system nawieu powietrza (tylko 3 pozycje)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ciasno w porównaniu np. z laguną, passatem. Bagażnik w kombi za mały.
4,0
Wyciszenie
pompowtryski dają o sobie znać
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie podobnie jak inne dobr disle np. BMW, drogi w naprawie np. zawieszenie wielowahaczowe ok. 1 tyś, żarówki ksenonowe od 200 w górę, żarówka H-11 do halogena 45 zł. itp.