Przeniesienie napędu
: Quattro - bezpieczeństwo, bezpieczeństwo, bezpieczeństwo
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Stan naszych dróg.
5,0
Całokształt
Dojeżdżałem do pracy 200 km dziennie, także po mieście, tylko wymiany oleju, rozrządu, filtrów i bieżące naprawy - zawieszenie co 90 000, klocki, tarcze, na koniec, przy 370 000 tyś. opadla podsufitka, silnik rewelacja, zero oleju, przyśpieszenie rewelacyjne
Wrażenia
5,0
Silnik
Najlepszy jakim jeździłem, elastyczny, zrywny, bezawaryjny.
4,0
Skrzynia biegów
Dwójka wchodzi z malym oporem, ale ten typ tak ma.
5,0
Układ jezdny
Quattro i wiecej nie potrzeba, jazda to bajka, w każdych warunkach
5,0
Karoseria
Miałem bezwypadkowy, zero korozji, nigdzie,.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag.
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko nagrzewa, odparowuje, chłodzi
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wystarczająco miejsca, z tyłu nie siadałem, ale nie jest to Superb, cztery osoby wygodnie podróżują.
5,0
Wyciszenie
Brak uwag, jedyne co słychać to przełączanie na LPG
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oryginalne części nie tanie, mnóstwo zamienników, zawieszenie ok 2500 zł, klocki + tarcze 500 zł, warto montować te lepsze
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 20 000 samochód rewelacja, siadasz i się nie martwisz, nigdy nie stanął na drodze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko eksploatacja, a zrobiłem 175 000 + 200 000 ktoś w Szwecji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jw.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T quattro 163KM 120kW
[l/100km]