Na miasto mocy zupełnie wystarczy, ładnie się wkręca na obroty. Po wymianie układu wydechowego na,, głośniejszy,, daje jeszcze lepsza frajdę z jazdy. Wystarczy wymieniać olej i filtry. Żadnych zastrzeżeń.
5,0
Skrzynia biegów
5 biegowa skrzynia daje rade choć gdybym miał wybierać wybrałbym 6 biegowa.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie na wielowachaczu wybiera wszystkie nierówności, świetny komfort jazdy. Auto dosłownie płynie po asfalcie.
4,0
Karoseria
Przednie nadkola niestety mają problem z korozja. Znalezienie dobrego oryginału graniczy z cudem. Na szczęście są zamienniki w ocynku które naprawdę dają radę.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja daje rade. Ogrzewanie przedniej szyby bardzo pomocne w mroźne poranki.
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 190cm wzrostu. O ile sam siedzę wygodnie to pasażer za mną nie ma szans na jakąkolwiek jazdem. Jedyny powód dla którego jestem zmuszony sprzedać audiole.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie naprawdę super. Muszę otworzyć szybę żeby posłuchać pomruku z koncówk wydechu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jedyny większy koszt to zawieszenie aluminiowe. Wszystkie części kupuje z górnej półki. Miko to uważam a4 za auto tanie w utrzymaniu.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tych pieniądzach myślę że lepiej wybrać nie można
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na 3 lata użytkowania musiałem kupić tylko termostat.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 150KM 110kW
[l/100km]