Silnik
: Silnik z ogromnym potencjałem. Po samej mapie i zmianie IC na większe wzrost do powtarzalnych 320 koni 440 Nm, gdy ktoś ma większy portfel może z tego silnika krzesać nawet dwu i trzy krotność serii
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo elastyczny i podatny na modyfikacje, nie jest najtańszy w naprawie, ale czego się spodziewać po 20 letniej v6 biturbo. Sam w sobie dobrze przyjmuje moc i jest raczej bezawaryjny, jeżeli chodzi o jednostkę napędową.
4,0
Skrzynia biegów
Ogólne wrażenia ok, jednak polecam zmienić na zmodyfikowaną skrzynie z 2.5 tdi w celu poprawiać osiągów i spalania na trasie
5,0
Układ jezdny
Quattro, chyba nie ma nic więcej do powiedzenia
4,0
Karoseria
Standardowe bolączki b5, ruda pojawia się pod listwami bocznymi, zdarza się, że występują małe ogniska rdzy na krawędzi błotnika. Części takie jak zderzaki, kratki zderzaka itp. niestety nie należą do najtańszych
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa dobrze. Ogrzewanie z racji że jest to benzynowa v6 jest bardzo dobre, zimą nie ma problemu z długim marznięciem w chłodnym aucie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca dla kierowcy i pasażera. Tył natomiast, gdy naszym kierowcą jest osobą lubiąca siedzieć daleko zaczyna brakować miejsca na nogi
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest to najtańszy samochód, sprawy sprawią wiele radości, po awarii wiele łez i zawodów. Układ silnika i turbin sprawia, że większe naprawy będą wiązały się z wyciągnięciem silnika.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 T 265KM 195kW
[l/100km]