bardzo elastyczny, 5 bieg obsługuje prędkości 50-130km/godz Po dodaniu magnetyzerów na filtr paliwa i przewód paliwowy silnik pracuje ciszej.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi lekko wchodzą na wyższe przełożenia,bez żadnych przycięć
5,0
Układ jezdny
samochód prowadzi się jak po szynach, dobrze się trzyma drogi, dobrze się resoruje na nierównościach.
Komfort
5,0
Widoczność
Wersja sedam. widzoczność -bezproblemowo
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu.Nie najlepsze umiejscowienie (nie wygodne) rozwiązanie przycisków elektrycznych szyb.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Parowanie w zimie przedniej szyby.oraz boczych tylnych wymusza stosowanie wenytylacji i klimatyzacji w pierwszym okresie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Do przyjęcia gdy silnik ma swoją temperaturę. po zasosowaniu magnesów jest ciszej. Powyżej 100 km pojawiają sie szumy z lewej jak i prawej strony nie do zlokalizowania i na tym poziomie utrzymują się na wyższych prędkościach. Jest chałas od dmuchawy, chyba że pracuje na najmniejszych obrotach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na swoją moc i dynamikę zużycie do zakceptowania
4,0
Stosunek jakość/cena
Wykończenie na najwyższym poziomie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Problemy z wentylatorem Visco chłodnicy,który nie zawsze się rozłącza i powoduje wychłodzenie czynnika chłodzącego.Zatrzymanie silnika na moment przywraca normalność.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 150KM 110kW
[l/100km]