Zawieszenie
: porazka,kilka miesiecy i znow trzeba z 1500 pln wydac na wachacze
Przeniesienie napędu
Silnik
2,0
Całokształt
Auto napewno lepiej wykonane jak francuz itp.Z tym ze drogie czesci ,awaryjnosc dosc duza,zawieszenie to calkowita porazka.Niczym sie nie wyroznia sposrod innych aut,pozatym ze malo pali i nie rdzewieje.Silnik jest trwaly oszczedny,ale nie za grosz kultury pracy,i rozrzad z wymiana to okolo 1000pln co dwa lata.
Wrażenia
3,0
Silnik
Coz silnik napewno dobrze wykonany bezawaryjny i oszczedny,ale kultura pracy to porazka calkowita.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia u mnie dzialala bez zarzutu,ale sprzeglo szarpalo.
3,0
Układ jezdny
Wlasciwosci jezdne dobre,napewno daleko mu np.do bmw ale daje rade.
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Coz ogrzewanie w tym dieslu to kolejna porazka,grzeje zima slabo i po przejechaniu kilku kilometrow dopiero,na plus ze auto sie nigdy nie przegrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Jakosc cena nie ida tu w parze,za auto trzeba slono zaplacic,ale za to jak szybko i drogo sprzedaje sie starego trupa,ktorego utrzymanie kosztuje tyle co bmw 5 e39,z tym ze do bawarki nie moze sie rownac podzadnym wzgledem no moze poza spalaniem.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Coz wiele rzeczy szwankuje w audi,min.pompka spryskiwacza.wycieraczki,panel klimatronika,abs,palily sie wkolo zarowki,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Szarpiace sprzeglo,przeguby to bubel,zawieszenie z przodu drogi bubel,ktory trzeba wkolo naprawiac,a ceny kosmiczne.Rozrzad droga wymiana,pasek wielorowkowy i rolka napinajaca droga,do tego trzeba rozpruwac caly przod jak strzeli w trasie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]