ZA TAKIE PRZYSPIESZENIE, PRĘDKOŚCI MAX I KULTURĘ PRACY SILNIA KTÓRY ODWDZIĘCZA SIĘ SYMBOLICZNYM SPALANIE DAJĘ WIĘCEJ NIŻ 5!
5,0
Skrzynia biegów
KRÓTKIE PRZEŁOŻENIA
4,0
Układ jezdny
ŚWIETNIE WYBIERA NIERÓNOŚCI, JEDYNYM MINEM JEST WYMIANA ZAWIESZENIA Z PRZODU AUTA...
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
WYKOŃCZENIE NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
PROBLEMY WYSTĘPUJĄ ZIMĄ, DŁUGO CZEKAM NA ROZGRZANIE WNĘTRZA/SILNIA, GDZIE CIEPŁO CZUJE SIĘ PO PRZEJECHANIU OK. 20 KM, GDZIE W MAŹDZIE Z SILNIKIEM DIESLA PRZY NIECAŁYCH 10 KM ŚRODEK AUTA BYŁ DOBRZE NAGRZANY
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
JEST RÓŻNICA POMIĘDZY STARYM SILNIKIEM DIESLA MAZDY, GDZIE W KABINIE WCALE NIE BYŁO SŁYCHAĆ JEGO PRACY A GŁOŚNYM AUDI
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ZUŻYCIE PALIWA JEST JEDNĄ Z NAJWSPANIALSZYCH ATUTÓW JAKICH MOGŁEM DOŚWIADCZYĆ! SUPER PRZYSPIESZENIE A ZARAZEM MINIMALNE ZUŻYCIE PALIWA! W MIEŚCIE Z WŁĄCZONĄ KLIMATYZAJCĄ, SPALANIE NIE PRZEKRACZA 6L, NATOMIAST W TRASIE PRZY ŚREDNIEJ PRĘDKOŚCI, SPALANIE NIE PRZEKRACZA 5L.
4,0
Stosunek jakość/cena
CENA TROCHĘ ZAWYŻONA PRZEZ ŚWIADOMOŚCI MARKI
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
BRAK JAKICHKOLWIEK UWAG
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
JEŻDZĘ AUTEM 2 LATA, JEDYNE CO SIADŁO TO AMORTYZATORY NA TYLE KTÓRYCH CENA BYŁĄNA TYLE ATRAKCYJNA, ŻE ZA 2SZT. AMORTYZATORÓW FIRMY SACHS ZAPŁACIŁEM 380ZŁ, GDZIE DO MAZDY 1SZT. KAYABY KOSZOWAŁĄ 320ZŁ.!!!
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]