Przeniesienie napędu
: Wymiana uszczelek w tylnym moscie.
5,0
Całokształt
Problem jest taki ze jak sie znudzi auto i chce sie zmeinic na cos innego to nie ma nic innego co posiada tyle opcji w tych cenach, pozostaje tylko kolejny Audik z wyzszej polki.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik spoko, bardzo ladny dzwiek, ale troche malo koni jak na ta pojemnosc.
5,0
Skrzynia biegów
Pieknie dzialajacy tiptronic. Co prawda nie jezdzilem jeszcze multitroniciem ani DSG wiec w sumie sie nie znam na skrzyniach. Jednak jak przesiadlem sie z manuala na tego tipa to nigdy juz nie wroce do manuala.
5,0
Układ jezdny
Quattro pozwala na wiecej...
Komfort
5,0
Widoczność
No widac wszystko :)
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reka...
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak sie jezdzi do 2 osob to jest super, jednak jak wsiadaja 4 osoby to automatyczna klima nie wyrabia i szyby paruja, wtedy trzeba przelaczyc na reczna i ustawic wiecej luftu - jednak i to nie pomaga pasazerom z tylu ktorzy i tak beda miec zima zaparowane szyby - po prostu brakuje z tylu osobnego nawiewu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dobrze, z tylu zle...
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do 180 mozna jechac spokojnie, potem juz troche szumi...
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakie auto mozna kupic za 20k z ABS,ESP,EDS,ASR,Quattro,Cieple fotele, lusterka, tiptronic. No wlasnie czlowiek sie przezwyczaja i nie chce zamieniac na \"gorzsze\" czyli nie majace czegos co to ma stare.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No prawie sie nie psuje, w ciagu 2 lat wymienilem klocki, swiece, przewody wysokiego napiecia, naprawiony zostal przekaznik swiatel awaryjnych - ponoc pada po 10 latach w starych audikach, w nowych juz po 5 :) No i w liczniku wysweitlac led - standard w kazdym audiku - po paru latach musi juz przerywac.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W sumie nie pamietam zebym byl u mechanika z czyms powaznym.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 30V quattro 193KM 142kW
[l/100km]