Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A4 B5 Avant

BONOB5, 12 lat temu
Silnik 1.8 Turbo 180KM 132kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 198 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Audi A4 B5 Avant 1.8 Turbo 180KM 132kW 1997-2001 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Przyspieszanie np. podczas ruszania spod świateł lub podczas wyjazdów poza miasto - bezpieczne wyprzedzanie - jeżeli już trzeba to nie ma \"stresowych\" sytuacji.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : wahacze
4,0
Całokształt
Kształt nadwozia podobał mi się od wielu lat i dlatego mam takie właśnie auto z takim silnikiem. Duży minus dla tego auta to brak termometru temperatury na zewnątrz jak i wewnątrz.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik wg mnie to duży plus tego modelu. Wiadomo, jeżeli mocno się \"depta\" prawą stopą to również trzeba się liczyć z większym zużyciem paliwa, ale nie jest aż tak źle.
5,0
Skrzynia biegów
Bezproblemowa. Włącza się biegi szybko i trafnie zawsze.
5,0
Układ jezdny
Przede wszystkim jest wygodnie, komfortowo, cicho.
Komfort
4,0
Widoczność
Do nadwozia w wersji wg Audi \"avant\" po prostu trzeba się przyzwyczaić. I po odpowiednim nastawieniu fotela, kierownicy i lusterek zewnętrznych widzi się wszystko co z tyłu i z boków.
4,0
Ergonomia
Jest dobrze. Żadnego włącznika czy przycisku nie muszę szukać, sięgać do niego. Jest wszystko tam gdzie być powinno.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie na przednich fotelach jest bardzo odpowiednia, natomiast w \"drugim\" rzędzie pasażerowie narzekają na wolniejsze nagrzewanie się wnętrza. W każdym razie jeżeli na wyposażeniu jest \"klimatronik\" to przede wszystkim nie ma parowania szyb, więc jedzie się bezpieczniej, a i pasażerowie lepiej się czują.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy przestrzeń jest wg mnie i mojego pojazdu (regulacją kierownicy w dwóch płaszczyznach i fotela również w dwóch płaszczyznach) bardzo odpowiednia. Dla wyższych (ponad 1.85 m wzrostu) pasażerów tylnego rzędu brakuje miejsca na nogi na wysokości kolan. Poza tymi miejscami jest w porządku.
4,0
Wyciszenie
Wsiadając za kierownicę do tego auta i po przejechaniu \"pierwszych\" metrów zdziwiło mnie dobre wyciszenie wnętrza kabiny pojazdu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie uzależnione jest głównie od kierującego, który wie w jaki sposób pojazd będzie prowadził, a to przekłada się na zużycie paliwa, a tym samym na koszty utrzymania. Cena przeglądu zależy od sposobu używania pojazdu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wykończenie wnętrza, podzespołów i elementów wyposażenia jest dla mnie na dobrym poziomie, w porównaniu do pojazdów, które wcześniej posiadałem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do drobiazgów, które nie do końca są takie jakie być powinny to wg mnie plastikowe zaczepy mocujące materiałowe dywaniki do wykładziny wewnątrz kabiny, zarówno z przodu jak i z tyłu pojazdu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie są to może poważne usterki, ale jeżdżąc przede wszystkim po miastach naszych \"pięknych\" i też w niektórych miejscach pamiętających czasy \"wojenne\" - to są to w tym modelu akurat wahacze przedniego i tylnego zawieszenia, gdyż w tym aucie jeździ się wygodnie właśnie dzięki wielowahaczowemu zawieszeniu.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Turbo 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Audi A4 B5 Avant 1.8 Turbo 180KM 132kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Audi A4 B5 Avant