Przeniesienie napędu
: napęd quattro ze starej szkoły. Torsen i broń Boże żadnego Haldexa!
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dość elastyczny i żwawy jak na połączenie z napędem quattro. Nie jest to demon prędkości i przyspieszenia, ale nie zostaje z tyłu.
5,0
Skrzynia biegów
Zupełnie żadnych zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie wielowahaczowe z S-Line. Dodatkowo usztywnione i obniżone, sprawdza się w każdych warunkach. Zwiększa bezpieczeństwo maksymalnie, nie powodując przy tym jednocześnie pękania zębów przy obijaniu się.
Komfort
4,0
Widoczność
Wystarczająca.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu. Na próżno doszukiwać się tu błędów projektowych.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, trzyma temperaturę. W zimie nie jest zimno, a w lecie nie jest gorąco.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca w samochodzie praktycznie nie ma. Ale jak na tą klasę to i tak nie jest źle.
4,0
Wyciszenie
Silnika nie słuchać, zbędnych dźwięków otoczenia również. Stojąc na zewnątrz nie słychać muzyki z samochodu. Chyba o to chodzi?
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10 l/100 km gazu przy 1.8T quattro... W sam raz, choć umówmy się... zawsze będzie za dużo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
[l/100km]