rewelacja, samemu trzeba doswiadczyć, zima, mokra nawierzchnia, po prodtu super
Komfort
4,0
Widoczność
z przodu bardzo bobrze, trochę słabiej z tyłu
4,0
Ergonomia
trochę brakuje schowków, pojemmników na napoje, ale rocznik robi swoje - 1996, podłokietnik regulowany w kilku pozycjach - klasa sama w sobie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
climkatronic, nie ustępuję nowym modelom, chłodzi super, możę trochę wolniej nagrzewa. Generalnie nawet 4 +++
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu OK, ale z tyłu mało miejsca na nogi, bagaznik może być.
4,0
Wyciszenie
nawet przy szybszej jeżdzie (150 - 160 )jest OK.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
quattro robi swije, to przeciętnie 1 litr na 100 km więcej, ale bez przesady, przy jeżdzie w trasie można zejść poniżej 8 litrów. Gorzej z cyklem mieszanym i odcinkami krótkimi w zimie (do 2 km) nawet 15 l/100km.
Duzym plusem jest ograniczony popyt na paliwo ptzy szybszej jazdy - powyżej 140 km/h - turbo robi swoje.
Ceny przeglądów - to chyba najtańsze quattro z doładowanym silnikiem benzynowym. Jestem bardzo korzystnie zaskoczony kosztami eksploatacji.
5,0
Stosunek jakość/cena
świtne auto za rozsądne pieniadze. Ważne, aby kupic model w dobrym stanie. Z tym jest duzy problem, a jak sie uda to tylko cieszyć się z jazdy przy rozsądnych kosztach. To moje 5 lu 6 auto i najlepsze jakim jeździłem, mimo że jedno z najstarszych.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
odpukać, nie ma
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
[l/100km]