Przeniesienie napędu
: Quattro to jest bajka, bez dwóch zdań.
5,0
Całokształt
Polecam każdemu i jeśli będziecie mięli tylko okazję to z napędem quattro bo jednonapędowe nie dają takiej frajdy. Chyba że ktoś lubi palenie gum bo w tym modelu to niemożliwe bo auto wgryza się w asfalt.
Wrażenia
5,0
Silnik
Całkowicie bez zarzutów, ładnie przyspiesza aczkolwiek do dynamicznej jazdy używać należy niższysz biegów. Od ok 3,5 tys obr/min załacza się turbina i wtedy auto rwie do przodu jak oszalałe.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna, cicha i biegi wchodzą bez siłowania.
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się pięknie a pokonywanie zakrętów z napędem quattro to bajka, aż chce sie jechać szybciej i szukać granicy przyczepności.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo przejrzyście bo szyba praktycznie leci pionowo w dół, auto można bardzo łatwo wyczuć.
5,0
Ergonomia
Wszystko jak to w audi, bardzo dobrze rozmieszczone także intuicyjnie wszystko się znajdzie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemów jeśli tylko sprawne. Klima szybko odparowuje szyby.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ja tam z przodu nie narzekam, nie jest to A6 czy A8 ale zdecydowanie wiecej miejsca niż w BMW klasy 3. Jeśli chodzi o miejsce z tyłu to tam nie podróżuje.
5,0
Wyciszenie
Do auta nie dochodzą żadne szumy w trakcie normalnej jazdy, chyba że się grzeje powyżej 160 km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Napęd quattro swoje musi wypić, aczkolwiek przyjemność z jazdy jaka daje wynagradza z naddatkiem. Jeżdżę na sekwencji LPG Stag 300 która moim zdaniem sprawdza się jak najbardziej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Audi zawsze stało w cenie, ale tylko dlatego że jest warte tych pieniędzy. Kupujesz samochód droższy ale dostaniesz również za niego więcej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
hmmm a co to znaczy poważna usterka :)?
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
[l/100km]