fajna ta turbinka. Cewki w tym roczniku są do wymiany. Padły tuż po skończeniu gwarancji ( 4 sztuki w odstepach około 1 miesiąca). Lepszym motorem byłby 3.0. Spalanie podobne a osiągi lepsze
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
TC - pilnuje abyśmy nie zrobi dużej głupoty na drodze
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Audi potrafi zklecić samochód
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasny w zasadzie to jest golf
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy spokojnej jeżdzie można osiągać spalanie w granicach 7-8 l/100km
Szybka jazda autostradami przy prędkościach ok 200km/h jest okupiona znacznym zużyciem paliwa ponad 13l/100km
3,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem nowe i zapłaciłem 115 tys pln. Można kupic coś lepszego za te pieniądze albo dołożyć i kupić A6
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W serwisie jest drogo a psuje się żadko (a to cewka zapłonowa a to jakiś czujniczek w zbiorniku paliwa, itp)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niezawodność audi przynajmniej tych sprzedawanych przez polskich dealerów jest mitem
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V Turbo 150KM 110kW
[l/100km]