Auto dynamiczne, mimo długich rozmiarów nie prowadzi się źle, chociaż zawieszenie nie wydaje się być odpowiednio dostrojone. Miejsce w środku nie powala, po ustawieniu komfortowo siedzenia kierowcy, pasażer siedzący za nim musi być dzieckiem, osobą bez nóg bądź psem siedzącym na kanapie. Turbo daje uśmiech na buzi, ale usterki potrafią być uciążliwe i kosztowne. Płyn z chłodnicy potrafił spłynąć do 0 w ciągu jednej nocy w garażu. Powód? Nieszczelny szew króćca od turbo, pod ciśnieniem wypluwał płyn, na postoju ściekało co zostało i 5l płynu szło na dolewki miesięcznie. Trochę oleju bierze, kopci na biało na zimnym i przy depnięciu, UPG szczelna, ale brak chęci do wchodzenia w dalsze diagnozy.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Ocynk, zero oznak korozji, żadnych ognisk rdzy, trzyma się wyśmienicie.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V Turbo 150KM 110kW
[l/100km]