Przeniesienie napędu
: wymieniałem sprzęgło i koło dwumasowe trochę kosztuje 2000 ale przyszedł czas na nie
5,0
Całokształt
Ogólnie super auto nie do zdarcia idealne dla rodzinki z dzieckiem. wszystko da się upakować i jaka frajda z jazdy
Wrażenia
4,0
Silnik
Straszny wariat to nie jest, ale poszaleć się da. Jak pierwszy raz wsiadłem to szczęka mi opadła. 8,5s do setki przy silniku 1.8t to niezły wynik.
Na światłach sporo osób może się zdziwić.
4,0
Skrzynia biegów
Bez uwag
4,0
Układ jezdny
prowadzi się nie źle. Przydało by się quattro. Na mokrym i śniegu trochę ciężko opanować przednią oś
Komfort
4,0
Widoczność
Ja widzę wszystko dobrze
4,0
Ergonomia
to jest audi. wszystko jest na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
chłodzi i grzeje przyzwoicie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer ma przyzwoicie, ale z tyłu mieszczą się tylko dzieci lub drobne kobiety. Dorosły facet po dłuższej trasie będzie połamany.
4,0
Wyciszenie
Wiek robi swoje ale ogólnie jest ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie!!! 150 koni potrafi połknąć sporo. Wszystko zależy od nogi Rozbieżność jest spora. Udało mi się zejść na trasie do 7.5l benzyny. jazda spokojna nie przekraczając 110. ale jak zaczniemy budzić smoka to 15 l może być mało, ale LPG załatwia sprawę ekonomi. trzasnąłem 30tys na gazie i jest ok.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tanie w zakupie a dostępność części ogromna strasznie dużo zamienników często nie opłaca się kupować części z rynku wtórnego. Są po prostu droższe. i nie zawsze lepsze. LPG załatwia sprawę spalania a auto dobrze znosi instalację
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ogólnie jest OK. jakieś drobiazgi typu przełącznik świateł mijania, włącznik awaryjnych, tylna wycieraczka. wszystkie części dostępne są za grosze. Często naprawa we własnym zakresie nie stanowi problemu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy takim przebiegu zawsze coś się psuje. Większość ludzi pisze o tragicznym zawieszeniu i strasznych kosztach naprawy. BZDURA. kompletne zawieszenie to koszt około 650zł. jaki jest koszt wymiany nie wiem sam to robię. Jest banalnie proste. kilka kluczy, młotek i zrobione. poza tym ustawiamy tylko zbieżność. Kąty są stałe co zmniejsza koszty naprawy. silnik ideał nie do zdarcia a o turbo trzeba dbać i działa
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V Turbo 150KM 110kW
[l/100km]