Układ elektryczny
: mnóstwo bajerów a jeszcze nic się nie zepsuło mimo wieku auta.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Napinacz łańcucha wałków rozrządu
Zawieszenie
: przegłóby, wachacze
4,0
Całokształt
Mało się psuje, jest bardzo wygodny, szkoda że niezbyt oszczędny.
Wrażenia
3,0
Silnik
Głośno pracuje przez pierwsze 2 sekundy na zimnym silniku.
3,0
Skrzynia biegów
Po 200 tys. trudno wrzucić jedynkę w czasie postoju. Dojeżdżając do świateł jeśli jedziemy już bardzo wolno to nie ma z tym problemu.
2,0
Układ jezdny
Bardzo mało wytrzymałe zawieszenie. Wystarczy wpaść w kilka większych dziur i już zaczyna coś pukać, ale charakterystyka jest bardzo dobra - sprężyście i komfortowo. Często trzeba wymieniać przegłóby.
Komfort
5,0
Widoczność
Słupki nie przeszkadzają a szyby są duże!
5,0
Ergonomia
Wszystko jest w tym miejscu, w którym być powinno. Nawet wymiana żarówek zajmuje tylko chwilkę.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeśli ustawisz sobie klimatyzację raz, ti potem nie ma już sensu tego zmieniać.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera jest w porządku, niestety z tyłu zmieszczą wygodnie się juz tylko osoby które nie mają więcej niż 170 cm.
4,0
Wyciszenie
Jeśli zawieszenie nie jest jeszcze wybite to jestr całkiem nieźle.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tę moc da się znieść. 10-11 l w mieście i około 8 w trasie. Ceny częsci i napraw poza ASO są bardzo niskie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak za tę cenę wolę a4 od passata!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami mam problem z migaczami - nie przerywają. Jest to wina przerywacza który znajduje się we włączniku świateł awaryjnych. W większości wypadków wystarczy to przeczyścić.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Napinacz łańcucha wałków rozrządu, zawieszenie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V 125KM 92kW
[l/100km]