Zawieszenie
: raz w roku wymiana za 2200zł (30 tys km)
4,0
Całokształt
gdybysmy mieli inne drogi to na zawieszeniu mozna by zrobic wiecej niz 30 tys i bylo by rewelacyjnie
Wrażenia
4,0
Silnik
bez zarzutu, bez awari, droga wymiana paska rozrzadu, rolek napinaczy ok 900zł dostalem od warsztatu gwarancje na 80tys i pilnuje tego, olej wymieniam co 12tys (czasami 3 razy w roku)
4,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu,
4,0
Układ jezdny
moze i dobry ale drogi straszne
Komfort
4,0
Widoczność
lusterko od pasarzera jest mniejsze, ale po pewnym czasie przyzwyczailem sie
5,0
Ergonomia
idealna, czasami wydaje mi sie ze pozostale marki z tej samej polki
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
troche malo miejsca dla pasarzerow z tylu w pasacie B5 jest chyba wiecej miejsca, na przednich siedzeniach extra
4,0
Wyciszenie
przy kiepskich zimowkach to na pewno nie bedzie zbyt komfortowo, ja nie mam nic do zarzucenie jezdze po trasie 120-160 przecietnie i jest OK a przy 220 tez mi nic nie przeszkadza bo mi jest juz wszystko jedno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mrozy ponizej 15-20 stopni to nawet 13 LPG a tak srednio to miasto 10,5-11 trasa to 9-9,5
4,0
Stosunek jakość/cena
drogi w utrzymaniu, w ciagu 2 lat wlozylem: 2000zł zaraz po sprowadzeniu rozrzaditd,pompa wody, plyny i drobne wymiany eksploatacyjne itd, potem 700zł klocki tarcze łozyska tył, 2500 zawieszenie klocki tarcze przod, 750zł skrzynia: olej poduszka i uszczelnicza razem 6000zł nie liczac serwisu gazu i wymiany plynow i filtrow zgodnie z przebiegiem co 12-15 tys
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobiazgi sa dopracowane, wszystko OK
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ciagle powtarzane zawieszenie nie na nasze drogi w niemczech mozna przejechac na tym zawieszeniu nawet 200-250tys a u nas 25-30tys powiem jeszcze ze naprawde dobry jestem w omijaniu dziur,moj mechanik opowiadał mi ze sa tacy ktorzy po 3 tyg potrafia wrocic spowrotem do warsztatu