Czasami czuć niedobór mocy. Do ogólnego przemieszczania się w miescie czy na autostradzie w zupełności wystarczy.
5,0
Skrzynia biegów
6-cio biegowa. Dobrze przełożenia dobrane do silnik.
5,0
Układ jezdny
Dobra przyczepność w zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja wydajna. Siedzenia szybko się nagrzwaja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wiecej miejsca niz w BMW serii 1.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wyciszona + przednia szyba termoizolacyjna.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto mam rok. Po 18 tys km mogę powiedziec:
Autostrada przy 200km/h - 12.5l
Autostrada przy 150-170km/h - 8.5 - 9.2l
Autostrada przy 130 - spokojnie mozna zejsc do 6l z niewielkim haczykiem
Jaza droga krajowa 90km/h na 6 biegu spalanie najnizsze miałem 3.8l. Ale zwykle wychodzi mi 4.2l.
Miasto przy dynamicznej jezdzie 7,2l
Klimatyzacja wlaczona. Najczęściej 2 osoby na pokladzie. Ogolne srednie jakie mam to 6.8l. W Alpach czuć niedobór mocy silnika 1.2. Czasami trzeba było zredukowac bieg i wkrecic silnik na obroty zeby moznabylo utrzymac to samo tempo. Ogólnie silnik ok. W A3 8v 1.2 Tfsi poprawili usterki poprzednika i mam nadzieję, że ta jednostka będzie w stanie osiągnąć w miarę długi przebieg.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po jakimś czasie lekko trzeszczące boczki drzwi przednich. Usterka będzie usunięta podczas serwisu. Możliwa wada w montażu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie brak poważnych usterek.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A3 8V Sportback 5d 1.2 TFSI 110KM 81kW 2014-2016