Inne
: fotel zamontowany zbyt wysoko, przydało by się minimum 3cm w dół... a 5 to było by już super.
Karoseria
: szumią lusterka
Zawieszenie
: coś dziwnie tłucze z tyłu na trybie komfort...
4,0
Całokształt
Ogólnie - rewelacja... z małymi "ale" : trakcja, wysokość foteli...
Wrażenia
4,0
Silnik
Moment obrotowy - ok.
150KM - przy wyższych prędkościach już troszkę pary brakuje...
Ale to może przez to, że wcześniej jeździłem benzynką, a toTDI...
4,0
Skrzynia biegów
Czasem zbyt późno kick down , ale ogólnie bardzo dobrze.
Do normalnej jazdy , tylko S tronic, do zabawy jednak manual - taki ze mnie konserwatysta :-)
4,0
Układ jezdny
Ogólnie auta z VAG są twarde - i tu nie jest inaczej.
Magnetic Ride nie pomaga - tzn jest wyraźna różnica pomiędzy "comfort" a "dynamic" z twardego w bardzo twarde - ale nadal komfortowo - plomby całe.
- na komforcie coś wg mnie zawias z tyłu tak głucho tłucze się... w golfie GTI miałem podobnie. Ale i tak najczęściej na "dynamicu" jeżdżę - lubię twardo.
W zakrętach - jak po szynach, ale to też związane z kołami 235/35/19...
Komfort
4,0
Widoczność
Przednia szyba malutka , na światłach aż szyja boli od zagądania na światła - gdyby fotel poszedł 3 cm niżej było by lepiej, bo lusterko wsteczne już prawie w połowie szyby mam, a mam 183cm
4,0
Ergonomia
Fotele - za wysoko ! A są w manualu - te z elektryką są jeszcze dodatkowe 2cm wyżej. Żeby ewentualnie można byo je "fiknać" jak w BMW - taki kubełek zrobić...
Reszta bez zarzutu, wszystko pod ręką i intuicyjnie...
Chyba, że przełączniku szyb od strony kierowcy - powinny być dalej - czyli bliżej deski rozdzielczej, bo ja muszę rękę cofać by otworzyć szybę - te nie są pod palcem ręki opartej na podłokietniku drzwi
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Żadnych uwag. Szyby nie parują, dobrze się nagrzewa, dobrze chłodzi.
Jest wszystko ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na kompakta - wystarczająco. Z przodu aż nadto miejsca. Z tyłu już ciaśniej. Mam 183cm, za mną żona siada bez żadnych problemów - więc jest dobrze. Ba szerokość też nie jest źle.
4,0
Wyciszenie
Słychać szum od lusterek - wkurza powyżej 90km/h.
Trochę słyszę opony - ale 235/35/19 - mają prawo.
Jakieś dziwne takie wyciszone stuki z tylnego zawieszenia...
Silnik - słychać jak się go ciśnie, ale nie jest uciążliwy.
A4 lepiej wyciszone... ale klasa wyżej, cena z resztą też...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Myślałem, że będzie lepiej.
Dane producenta to między bajki, ale czytałem parę testów i ochom i achom nie było końca "jak to mało pali".
Ok, na trasie (100km) z Tirami zszedłem w 2 osoby + bagaż do 4,8... ale jak pojawiła się dwupasmówka to w 40 km średnia skoczyła do 6,8 ... a jechałem na tempomacie dozwolone 140km/h
Jadąc jak "dziadek" można poniżej 6 zejść, jadąc normalnie 7-7,5.
Zasuwając to bak w 400km pusty - czyli ponad 10 wyjdzie - ale tu mówimy o non stop 220km/h... na niemieckich autostradach oczywiście.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wykonanie, spasowanie elementów, wygląd - wiem za co zapłaciłem.
I między bajki wkładam opinie Audi to to samo co VW... a VW to to samo co Śkoda... Nikt kto kiedykolwiek miał możliość jazdy Audi nie potwierdzi tych bredni ... Tak tylko leczą ludzie swoje kompleksy.
No bo jeśli za Peugeota 308 kombi w dobrym wypasie i Hdiku trzeba dać 110 tys... to o czym mówimy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic jak an tą chwilę
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 150KM 110kW
[l/100km]