Auto z pewnością typowo miejskie i ewentualnie na niedalekie trasy. Jakikolwiek dalszy przejazd niż 200km zmęczy za kierownicą. Po pół roku użytkownika, żałuję że zdecydowałem się na nowe A3, można było wybrać 2-3 latka z segmentu wyżej.
Zadając sobie pytanie czy to auto jest warte tych ponad 100 tysięcy złoty, odpowiadam, zdecydowanie nie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Minimum jeśli chodzi o ten samochód, znacznie bardziej polecam wybrać wersje dwulitrowa. Jednak przez okres użytkowania, złego słowa nie mogę powiedzieć.
5,0
Skrzynia biegów
Zero problemów, swietnie się spisuje, płynne, szybkie przełożenia.
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest typowo miastowe bym powiedział, miękkie i komfortowe. Przy czym bardzo wysokie, straszliwie wychyla pojazd w zakrętach. Jakakolwiek szybsza jazda odpada, na autostradzie tez rożnie bywa z wyższymi prędkościami.
4,0
Karoseria
Lakier bardzo łatwo przyjmuje najdrobniejsze rysy.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo nisko ułożona przednia szyba, nie można podjeżdżać zbyt blisko na światłach chcąc je zobaczyć
5,0
Ergonomia
Tutaj musze pochwalić za minimalizm, który mi bardzo się podoba w tym modelu. Mimo to niczego nie brakuje, wszystko jest proste w obsłudze. Od pierwszych chwil można poczuć sie dobrze w środku, szczególnie za kierownica.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima w lecie działa bardzo wydajnie, aą czasem za bardzo. Ciężko było mi z początku dopasować moc nawiewów, na "auto" można zamarznąć. Co do ogrzewania, to dosyć długo mu to zajmuje, stad jedna gwiazdka na minusie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tylu cieżko aby usiadł ktoś powyżej 175cm wzrostu. Fotele zarówno z przodu, jak i z tylu słabo trzymają w zakrętach.
4,0
Wyciszenie
Kabina naprawdę dobrze wyciszona, jeśli chodzi o dźwięki zewnętrzne gdy np. stoimy w mieście. Tutaj tez musze zabrać jedna gwiazdkę za wyciszenie nadkoli, bardzo przebija się do środka dźwięk opon. Bez znaczenia czy letnie czy zimowe, dodam ze mowa tutaj o oponach Michelina, które do najtańszych nie nalezą.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis Audi do najtańszych nie należy. Zwykle przeglądy okresowe potrafią dużo kosztować, dla przykładu wymiana filtru kabinowego + wymiana oleju z filtrami to 1400zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Mogło by być lepiej. Mając wcześniej starsze o 8 lat audi (a4 b8) byłem bardziej zadowolony.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak na tą chwile
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak na tą chwile
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
[l/100km]