Silniek jezeli jest sprawny i przy remapie jest wiecej niz zadowlajacy do dynamicznej (naprawde dynamicznej jezdy). I to by bylo na tyle. Jezeli chodzi o awaryjnosc tegoz pojazdu tzn silnika, to tragedia po 100. 000km. Ktos pisal na forum, ze silnik BMM (oznaczenie jest ok) Wielkie G prawda! Do tej pory wymienilem po 100, 000, a samochod ma dop 140,000km NAGRZEWNICA, USZCZELKA POD GLOWICA, WALEK ROZRZADU SIE WYTARL, NOWE POPYCHACZE ZAWOROWE, NOWA SPREZARKA KLIMATYZACJI, NOWY 2MAS, FILTR CZASTEK SATLYCH SZLAG GO TRAFIL (wyciety + program od samochodu bez tego filtra), NOWE TRACZE HAMULCOWE + KLOCKI WSZYSTKIE (rzecz normalna) NOWE OKABLOWANIE DRZWI PRAWYCH i wile innych malych usterek NADMIENIE, ZE AUTO NIGDY NIE BYLO ROZBITE. Zatem, to co wyprodukowalo AUDI, to jakis K...A P... NY CHLAM!!!!! Co to K...a jest Samochod, czy zestaw do napraw, ktory drenuje kieszen Koszty napraw wyniosly mnie okolo 12 000 tys!!! zl
4,0
Skrzynia biegów
ok
4,0
Układ jezdny
w miare
Komfort
4,0
Widoczność
dosc dobra, sa jednak pkt brku widocznosci i to dosc powazne np przyz w chodzeniu w zakrety p/l slupek ogranicza widocznosc dosc sporo jezeli chodzi o promien zakretu
4,0
Ergonomia
w miare ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak dla mnie tylko przecietnie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pojazd nie ciasny lecz maly
4,0
Wyciszenie
jest ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ok
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
hmm...
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tragedia jezeli chodzi o silnik i podzespolz
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI PD 170KM 125kW
[l/100km]