Auto ze skrzynią biegów tiptronic. Jeśli szukacie samochodu który dowiezie was z punktu A do punktu B w komfortowych warunkach dobry wybór. Należy jednak pamiętać aby sprawdzać poziom oleju i płynu chłodzącego. Katalogowo 1l na 1000km to norma (problemy z pierścieniami które seryjnie wychodziły zbyt wąskie i olej wydostawał się poza silnik). Poza tym dosyć problematyczny zmiennik faz rozrządu (nie uniemożliwia on jazdy jednak jeśli jest wystukany silnik klekocze jak diesel). Powinno się go wymieniać co ok. 20 tysiecy km. Swoje Pali przy bardzo oszczędnej jeździe jesteśmy w stanie zejść do około 8l przy normalnej 9-10 jazda autostradowa 180-200 pali około 12-15l
Wrażenia
3,0
Silnik
Nie jest awaryjny jednak albo trzeba wymienić pierścienie albo pamiętać o oleju. Nie jest demonem prędkości ale ma odpowiednią moc dodatkowy minusik za dość duże spalanie
5,0
Skrzynia biegów
bardzo sprawa skrzynia (może nie jest to DSG) ale jak na klasyczny automat naprawdę miło i przyjemnie się nią jeździ
5,0
Układ jezdny
Chyba najlepsze co może być, w porównaniu z innymi markami które mają podobne osiągi komfort jazdy bez porównania idealnie skręca ostra kierownica
5,0
Karoseria
czasem pojawi się ruda ale nie jest jej zbyt wiele
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mega duża ilość miejsca wraz z bagażnikiem idealna !
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 FSI 150KM 110kW
[l/100km]