Silnik
: niezle osiagi, niskie spalanie, dobrze wycisony jak sie juz rozgrzeje
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: padla skrzynia
Silnik
: siada turbina
Inne
: padl sterownik do komputera
3,0
Całokształt
samochod niezle wyglada, dobrze jezdzi, dobre zawieszenie, silnik i spalanie, osiagi, wysoka kultura skrzyni byloby 5, ale awaryjnosc siega zenitu a koszty naprawy niebotyczne jak na tej klasy auto;
Wrażenia
5,0
Silnik
bez najmniejszego zarzutu, malo pali przy doskonalych osiagach
4,0
Skrzynia biegów
idealne przelozenia, wyprzedasz bez redukcji;
4 za awaryjnosc - przy 120.000 wymiana sprzegla z kolem 2masowym
5,0
Układ jezdny
zawieszenie bez wymiany, idealne, obnizone sportowe zawieszenie swietne na autostrady, niezle trzyma na zakretach,
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko nagrzewa i dobrze chlodzi
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest ok
4,0
Wyciszenie
troche klekocze przy zimnym, przy szybkiej jezdzie niezle wyciszony, mozna spokojnie jechac powyzej 150-180 km/h i spokojnie pogadac
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie ok, negatywna ocena za wieczne naprawy i bardzo drogi jak na kompakt serwis
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mam dosc feralny model:
czesto wymieniam zarowki, rozwalily sie wycieraczki (jedna sie zacina), padl alarm - konieczne holowanie,
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
feralny model wymienilem juz wszystko co sie dalo:
sprzeglo + kolo 2masowe po 120.000 = 4 tys, turbina po 110.000 = 3 tys, po 130.000 padl sterownik silnika sciagany 2 tyg z niemiec = 4 tys, padla tez: pompa, wycieraczki do wymiany, alarm, konieczna recyrkulacja spalin (wlewalem tylko paliwo z Shell i BP),
pozatym k....wa ok (...)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI PD 140KM 103kW
[l/100km]